Prof. Mirosław Miller nie złożył rezygnacji z funkcji Prezesa Zarządu EIT+
|
Kilka dni temu na Å‚amach wrocÅ‚awskiego wydania “Gazety Wyborczej” pojawiÅ‚a siÄ™ informacja, że Prezes ZarzÄ…du WrocÅ‚awskiego Centrum BadaÅ„ EIT+ prof. MirosÅ‚aw Miller zÅ‚ożyÅ‚ rezygnacjÄ™ z peÅ‚nionej funkcji. Pragniemy sprostować tÄ™ informacjÄ™ i zachÄ™camy do lektury komentarza prof. MirosÅ‚awa Millera w tej sprawie.
Prof. Mirosław Miller tłumaczy:
- Nie zÅ‚ożyÅ‚em formalnej rezygnacji ze stanowiska Prezesa ZarzÄ…du WrocÅ‚awskiego Centrum BadaÅ„ EIT+. Natomiast odbyÅ‚em rutynowÄ… rozmowÄ™ z Panem Adamem Grehlem, wiceprezydentem WrocÅ‚awia i jednoczeÅ›nie PrzewodniczÄ…cym Rady Nadzorczej spóÅ‚ki. PoinformowaÅ‚em Pana Prezydenta Grehla, że jeÅ›li wÅ‚aÅ›ciciele EIT+ zdecydujÄ… siÄ™ dokonać zmiany w kierownictwie firmy, jestem gotowy do objÄ™cia w niej innej roli. Takie rozmowy to jednak standard zwiÄ…zany z funkcjonowaniem spóÅ‚ki prawa handlowego.
Prezes ZarzÄ…du EIT+ dodaje, że prawdziwa jest informacja “Gazety Wyborczej” na temat objÄ™cia przez niego od 1 lipca br. posady dyrektora jednego z wrocÅ‚awskich laboratoriów Polskiej Akademii Nauk. Ale, jak podkreÅ›la prof. MirosÅ‚aw Miller, przyjÄ™cie nowego stanowiska nie oznacza automatycznie koÅ„ca jego pracy w EIT+.
- Wielokrotnie mówiÅ‚em, że w przyszÅ‚oÅ›ci chciaÅ‚bym przekazać zarzÄ…dzanie EIT+ ludziom, którzy w firmie i w naszym wspaniaÅ‚ym Kampusie Pracze bÄ™dÄ… z entuzjazmem budowali swojÄ… przyszÅ‚ość. Ale podkreÅ›lam, że nie stanie siÄ™ to od razu. To decyzja, która może zapaść w bliższej lub dalszej przyszÅ‚oÅ›ci, np. w ciÄ…gu trzech miesiÄ™cy lub za rok. Obecnie peÅ‚niÄ™ obowiÄ…zki Prezesa ZarzÄ…du WrocÅ‚awskiego Centrum BadaÅ„ EIT+ z takim samym zaangażowaniem i poÅ›wiÄ™ceniem, jak we wczeÅ›niejszych miesiÄ…cach. I raz jeszcze pragnÄ™ sprostować, że nie zÅ‚ożyÅ‚em rezygnacji z piastowanego stanowiska - wyjaÅ›nia Prezes ZarzÄ…du EIT+.
Czy wiesz, że ...
Silnik samochodu osobowego wykorzystuje ok. 30% energii zawartej w benzynie. Jedno z zadaÅ„ badawczych projektu NanoMat jest opracowanie technologii ogniw paliwowych o wydajnoÅ›ci ok. 80% (zamiast 100 kilometrów przejedziemy 267 km !!!).
więcej informacji