CzÅ‚onkiem Forum A2B może zostać każde przedsiÄ™biorstwo, organizacja lub instytucja zainteresowana nowymi technologiami oraz wspólnymi przedsiÄ™wziÄ™ciami badawczymi, majÄ…cymi konkretne zastosowanie rynkowe.
Aby zostać Członkiem Forum A2B należy:
Krok 1
Zapoznać siÄ™ z Ramowymi Zasadami Funkcjonowania Forum A2B oraz UmowÄ… o WspóÅ‚pracy.
Krok 2
Wypełnić i podpisać Formularz Zgłoszeniowy.
Krok 3
UzupeÅ‚nić dane reprezentowanego podmiotu oraz podpisać UmowÄ™ o WspóÅ‚pracy (dwa egzemplarze), a także parafować na każdej stronie Ramowe Zasady Funkcjonowania Forum A2B (dwa egzemplarze).
Krok 4
WysÅ‚ać elektronicznÄ… kopiÄ™ podpisanego Formularza ZgÅ‚oszeniowego na adres mailowy a2b@eitplus.pl, natomiast oryginaÅ‚y dokumentów (Formularz ZgÅ‚oszeniowy, 2 egz. Umowy o WspóÅ‚pracy i 2 egz.parafowanych Ramowych Zasad Funkcjonowania Forum A2B) przesÅ‚ać do biura WrocÅ‚awskiego Centrum badaÅ„ EIT+ Sp. z o.o. na adres:
Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Sp. z o.o.
ul.Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław
z dopiskiem: ”Forum A2B”
Dokumenty do pobrania:
"Formularz ZgÅ‚oszeniowy do Forum A2B” [dokument do pobrania w wersji Word (.doc) i Adobe Acrobat (.pdf)]
„Ramowe Zasady Funkcjonowania Forum A2B” [dokument do pobrania w wersji Adobe Acrobat (.pdf)]
"Umowa o WspóÅ‚pracy" [dokument do pobrania w wersji Word (.doc) i Adobe Acrobat (.pdf)]
Serdecznie zapraszamy do wspóÅ‚pracy!